به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در این جلسه با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ورود سامانه جدید باشی از روز آینده و برودت دما و بارش برف در استانهای غربی ، وضعیت استان بررسی و هماهنگی لازم بعمل آمد.

در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی بر آن شدیم که جلسه ستاد مدیریت بحران را با حضور تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان فرمانداران و شهرداران برگزار نمائیم.

دکتر دالوند افزود:  لازم است تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان با توجه به شرایط جوی اعلام شده تمهیدات لازم را بکار گیرند تا دو روز آینده را که اعلام بارش شده با آمادگی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: از فرمانداران و شهرداران می خواهیم با توجه به اینکه غالب بارش ها به صورت برف خواهد بود و ممکن است در سطح شهرها لغزندگی ایجاد شود با تمهید تمامی امکانات و تجهیزات آمادگی لازم را برای هر گونه اتفاق داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: در مواقع بحران خط کشی و حد و مرزی بین دستگاههای اجرایی وجود ندارد و همه امکانات باید در خدمت مردم باشند و هرگونه کوتاهی در انجام وظیفه پذیرفته نیست.

دکتر دالوند ضمن تشکر از دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان که در ۴۸ ساعت گذشته در صحنه حاضر بوده اند گفت :حضور عوامل اورژانس، پلیس راه، هلال احمر ، شروع به موقع امدادرسانی، رفع مشکل آنتن دهی در بعضی از نقاط توسط ارتباطات سیار و هماهنگی بین دستگاه ها حائز اهمیت است و امیدوارم همدلی ها و آمادگی ها موجب آن شود که در سطح استان حادثه‌ای نداشته باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید